Lerik rayonu Bürsürük - Ləkər kənd orta məktəbi
Təlim Gənclər fondu və İNTELLEKT sərhədsiz gənclər içtimai birliyinin dəstəyi ilə həyata keçirildi. Təlimcilər Tağıyeva Məlahət və Əliyev İlkin
Təlim Gənclər fondu və İNTELLEKT sərhədsiz gənclər içtimai birliyinin dəstəyi ilə həyata keçirildi. Təlimcilər Tağıyeva Məlahət və Əliyev İlkin
Məktəbin direktoru Ərəstun müəllim məktəb haqqında məlumat verdi. O, bildirdi ki, məktəbdə cəmi 35 şagird təhsil alır, onların yalnız 10 nəfəri yuxarı sinifləri əhatə edir. Elə təlimdə də 10 nəfər şagird, 15 nəfər isə müəllim iştirak etdi. Onuda qeyd edim ki bu müəllimlər arasında
bircə nəfər də olsun qadın müəlliməsi yox idi. Çünki, məktəb də qadın müəlliməsi çalışmır. Şagirdlər arasında da qızlar azlıq təşkil edir. Demək məktəbdə qadın müəlliməsinin olmaması qızların təhsil almasın da, öz təsirini göstərir. Odur ki, qızlar cox təkidlə məktəbdə qadın müəlliməsinin
çalışmasını istəyir və buna çox böyük ehtiyac olduğunu qeyd etdilər. Mən uşaqlara "Erkən Nigah" barədə nə bildiklərini soruşarkən aldığım cavablardan o nəticəyə gəldim ki, doğurdanda məktəbdə qadın müəlliməsinin olmadığı özünü kəskin surətdə biruzə vereir. Uşaqlar bildiklərini söyləməyə belə çəkinirdilər. Mənə müraciət edərək bildirdilər ki, bizdə istəyirik ki sizin kimi bir qadın müəlliməmiz olsun, bizi anlasın qayğımıza qalsın , sevsin, dinləsin, dərdlərimizə şərik olsun. Cox maraqlıdır elə deyil? Şəhər məktəblərində qadın müəəlimi sayca coxluq təşkil etdiyi halda, ucqar kəndlərdə isə buna böyük ehtiyac duyulur. Məncə bu məsələnin də artıq ciddi bir şəkildə tənzimlənməsinin vaxtı çoxdan çatıb. Erkən nigah barədə ki, söhbətimizə qayıtdıq. Əslində şagirdlərin az da olsa məlumatları ver iydi. Lakin əsas məsələ necə bizə çatdıra bilmələri idi. Verdiyimiz məlumatlar onlara danışmaq üçün bir istiqamət verdi. Gördüklərindən və bildiklərindən bizə söylədilər. Amma bu nigahların fəsadları barədə demək olar ki, tam məlumatsız idilər.
Yeni məlumatlar alarkən uşaqlar sanki özlərini başqa aləmdə hiss edir və daha yenilərini öyrənmək üçün ağıllarına gələn sualları verirdilər. Sonda bir qız öz xalasının başına gələn acınacaqlı bir faciəni bizə danşaraq qeyd etdi ki, mən indi dərk etdim ki bu faciə nədən mənim xalamın başına gəlib. Deməmişkən xalam açıq aşkar Erkən nigahın qurbanı olub. Amma mən hec vaxt buna ad verə bilməmişdim. Sizdən aldığım məlumatlar bu sirrə bir aydınlıq gətirdi. Amma mən Xalam kimi tez bir zamanda ailə qurmaq istəmirəm. Oxumaq, təhsil almaq, həkim sənətinə yiyələnmək istəyirəm deyə sanki bizdən yardım istədi. Bəli buradakı qızların təhsillərini davam etdirməsi sanki bir müşkül məsləyə çevrilib. Ailələrin az təminatlı olması bəhanəsi isə, yalnız qızların qarşısında aşılmaz bir hasara çevrilib. Bu da işsiz və təhsilsiz qalan qızlara ailə qurmaqdan başqa bir çarə buraxmır. Odur ki, çarəsiz qalan qızlar valideyinləri tərəfindən vaxtından əvvəl ailə qurmağa məcbur edilir.
bircə nəfər də olsun qadın müəlliməsi yox idi. Çünki, məktəb də qadın müəlliməsi çalışmır. Şagirdlər arasında da qızlar azlıq təşkil edir. Demək məktəbdə qadın müəlliməsinin olmaması qızların təhsil almasın da, öz təsirini göstərir. Odur ki, qızlar cox təkidlə məktəbdə qadın müəlliməsinin
çalışmasını istəyir və buna çox böyük ehtiyac olduğunu qeyd etdilər. Mən uşaqlara "Erkən Nigah" barədə nə bildiklərini soruşarkən aldığım cavablardan o nəticəyə gəldim ki, doğurdanda məktəbdə qadın müəlliməsinin olmadığı özünü kəskin surətdə biruzə vereir. Uşaqlar bildiklərini söyləməyə belə çəkinirdilər. Mənə müraciət edərək bildirdilər ki, bizdə istəyirik ki sizin kimi bir qadın müəlliməmiz olsun, bizi anlasın qayğımıza qalsın , sevsin, dinləsin, dərdlərimizə şərik olsun. Cox maraqlıdır elə deyil? Şəhər məktəblərində qadın müəəlimi sayca coxluq təşkil etdiyi halda, ucqar kəndlərdə isə buna böyük ehtiyac duyulur. Məncə bu məsələnin də artıq ciddi bir şəkildə tənzimlənməsinin vaxtı çoxdan çatıb. Erkən nigah barədə ki, söhbətimizə qayıtdıq. Əslində şagirdlərin az da olsa məlumatları ver iydi. Lakin əsas məsələ necə bizə çatdıra bilmələri idi. Verdiyimiz məlumatlar onlara danışmaq üçün bir istiqamət verdi. Gördüklərindən və bildiklərindən bizə söylədilər. Amma bu nigahların fəsadları barədə demək olar ki, tam məlumatsız idilər.
Yeni məlumatlar alarkən uşaqlar sanki özlərini başqa aləmdə hiss edir və daha yenilərini öyrənmək üçün ağıllarına gələn sualları verirdilər. Sonda bir qız öz xalasının başına gələn acınacaqlı bir faciəni bizə danşaraq qeyd etdi ki, mən indi dərk etdim ki bu faciə nədən mənim xalamın başına gəlib. Deməmişkən xalam açıq aşkar Erkən nigahın qurbanı olub. Amma mən hec vaxt buna ad verə bilməmişdim. Sizdən aldığım məlumatlar bu sirrə bir aydınlıq gətirdi. Amma mən Xalam kimi tez bir zamanda ailə qurmaq istəmirəm. Oxumaq, təhsil almaq, həkim sənətinə yiyələnmək istəyirəm deyə sanki bizdən yardım istədi. Bəli buradakı qızların təhsillərini davam etdirməsi sanki bir müşkül məsləyə çevrilib. Ailələrin az təminatlı olması bəhanəsi isə, yalnız qızların qarşısında aşılmaz bir hasara çevrilib. Bu da işsiz və təhsilsiz qalan qızlara ailə qurmaqdan başqa bir çarə buraxmır. Odur ki, çarəsiz qalan qızlar valideyinləri tərəfindən vaxtından əvvəl ailə qurmağa məcbur edilir.
Təlimlər zamanı ortaya çıxan bunun kimi bir çox problemlərdən aydın olurdu ki, nə inki Erkən Nigahlarla bağlı, hətta müxtəlif mövzularla da, bizim bu yeniyetmə və gənclərin maariflənməsinə cox böyük ehtiyacı var. Həqiqətəndə bu uşaqlar ucqar yerlərdə yaşadıqları üçün çox az məlumatlıdırlar. Sanki yeni açmış bir qöncədilər, nə vaxtsa amansız əsən bir rüzgarın onları qopara bilməsindən belə xəbərsizdirlər.
Düşünşrəm ki belə təravətli qöncələrimizi qoruyub saxlamaq üçün bu təlimlərin sayını artırmaq və tez tez bu rayonlarda görüşlər təşkil etmək lazımdır.
Düşünşrəm ki belə təravətli qöncələrimizi qoruyub saxlamaq üçün bu təlimlərin sayını artırmaq və tez tez bu rayonlarda görüşlər təşkil etmək lazımdır.